Pro klienty

Zde najdete užitečné informace k Vaším účtům. Také jsou zde aplikace, které můžete využít ke čtení a psaní pošty, vytváření emailových účtů a správu databází. Veškerá komunikace se serverem je bezpečně zašifrovaná.

Užitečné odkazy

Nastavení pošty (POP3/SMTP)

Toto nastavení se týká jen klientů, kteří již migrovali na nový server.

Pro příjem a odesílání e-mailů je nutné mít správně nastavený server pro příchozí poštu (POP3) a server pro odchozí poštu (SMTP) ve Vašem počítači. Pokud chcete poštu vybírat jinde - přistupté na webového poštovního klienta

  • Server příchozí pošty POP3: post.netplanet.cz port: 110
  • Server pro odchozí poštu SMTP: post.netplanet.cz port: 587
    Pozor: Váš poskytovatel internetového připojení může vyžadovat, abyste jako server pro odchozí poštu používali výhradně jeho server. V tomto případně si SMTP server nastavte podle pokynů od poskytovatele internetového připojení.
  • Je nutné mít označené políčko: Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření a volbu zapnout TLS (zabezpečený přenos dat)
  • Přihlašovací jméno je stejné jako Váš email (např. jakub@netplanet.cz)
  • Neváhejte nás kontaktovat v případě problémů.

Vytváření a spáva emailových účtů

  • přistupte na adresu QmailAdmin
  • zadejte uživatele postmaster, Vaši doménu (např: netplanet.cz) a heslo pro hlavní emailový účet (byl Vám odeslán emailem nebo poštou)
  • v sekci Nový poštovní účet můžete vytvářet další emailové schránky a následně je upravovat v sekci Poštovní účty
  • Neváhejte nás kontaktovat v případě problémů.